سبحان در یک نگاه

طی دهه‌ی گذشته سبحان به یک شرکت سرمایه‌گذار در توسعه و انتقال فناوری، تولید و بازاریابی در حوزه‌ی واکسن و دارو ارتقا یافته است، چنانکه امروز به عنوان یک شرکت دانش بنیان شناخته می‌شود.با تکیه بر انتقال فناوری، سبحان پروژه‌هایی را با بهره‌گیری از ارتباط صنعت و دانشگاه انجام داده است. همچنین علاوه بر توسعه‌ی زیست‌فناوری‌های حوزه‌ی دارو و واکسن، تجربه و توان بالایی در ارائه‌ی مشاوره‌ی اقتصادی و تحلیل بازار در این حوزه دارد.

photo_2016-08-21_18-34-47
photo_2016-08-21_18-34-51

هدف سبحان بومی‌سازی و بهینه‌سازی تولید داروها با تکیه بر جدیدترین فناوری‌هاست و بر این اساس واحد کم‌نظیر تولیدی سبحان منطبق با قوانین FDA و EMA در حال ساخته شدن در پارک فناوری پردیس است.واحد تولیدی سبحان مجهز به دانش و فناوری‌های مهندسی ژنتیک، فرمانتاسیون باکتری و مخمر، تخلیص، پرکردن و بسته‌بندی است.

تیم مدیریت کیفیت به دقت طبق قوانین و استانداردهای بین‌المللی فعالیت می‌کند و توانایی‌های متنوع سبحان ارائه‌ی خدمات گوناگون به مشتریان بر اساس نیازشان را ممکن کرده است.سبحان با تمام توان برای تولید محصولات بایوفارما فعالیت می‌کند و در عین حال، خود را متعهد به رعایت اخلاق حرفه‌ای و کاری و نیز پیروی از قوانین بومی و بین‌المللی می‌داند.

2